پرینتر سه بعدی دندانسازی

ساخت وبلاگ

گروهی از پژوهشگران کالج صنعتی نانیانگ پرینتر سه بعدی دندانسازی در سنگاپور و موسسه فناوری Caltech در کالیفرنیا پارچه هایی با به کار گیری از تکنولوژی پرینتر سه آتی پیشرفت داده اند که میتوانند ۵۰ موازی وزن خویش را تحمل نمایند. این ساختار ها با الهام از زره های زنجیره ای درست شده اند که قادر است در شکل نیاز محکم خواهد شد و بدین ترتیب استحکام آن تا ۲۵ موازی ارتقاء مییابد. پژوهشگران در صدر این ساختار را از نایلون پیاده سازی کردند و آن‌گاه به عبارتی تست را با به کارگیری از آلومینیوم اعمال دادند. حاصل امیدوارکننده میباشد و علامت می‌دهد که می قدرت از این نوع ساختار ها برای تقویت اسکلت های بیرونی برای مثال در جلیقه های ضد گلوله یا این که هر کاربردی که خطر ضربه های شدید وجود دارااست به کار گرفت.

خرید پرینتر سه آجل
تشکیل داد پارچه با امکان تحمل ۵۰ موازی وزن خویش با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آینده
زره زنجیری نوعی زره متشکل از پیوندهای گوناگون به هم پیوسته میباشد که هزاران سال میباشد وجود دارااست و علاوه بر ارائه سطحی از انعطاف پذیری، از پوشنده نیز حفظ می نماید. این ایده ای میباشد که‌این دسته از پژوهشگران می خواستند آن را تجدید بنا نمایند. مقصود مهم پیاده سازی یک ساختار مدل با قابلیت و امکان تغییر تحول صورت و خاصیت پایین تاثیر یک دلیل گزینش کننده بود. به این ترتیب آن‌ها یک ساختار پرینت سه آینده گردیده متشکل از چند بخش مشبک را گسترش دادند که هنگامی در کیسه پلاستیکی زیر فضای خالی قرار میگیرند محکم گردیده و مشقت بالایی را ارائه می‌دهد. Chiara Daraio مهندس مکانیک و فیزیک کاربردی در Caltech در اینباره ذکر کرد: “ما می خواستیم موادی بسازیم که مشقت آن بتواند تغییر و تحول نماید. ما می‌خواهیم پارچه ای پیشرفت دهیم که از موقعیت قابل انعطاف و نرم به وضعیت محکم با قابیلت تحمل توشه به طور در اختیار گرفتن گردیده تبدیل گردد. “

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 155 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 12:03

شرکت کردن میان هنرمندان و شرکتهای ارائه دهنده پرینتر سه بعدی دندانسازی سرویس ها پرینت سه آجل هر روز در درحال حاضر ارتقاء میباشد. کمپانی Zellerfeld در نقطه پایان ماه سپتامبر برای توسعه و گسترش HERON01، یک کفش تماماً پرینت سه آتی گردیده، با یک هنرمند و طراح به نامHeron Preston  همیاری کرد. مثال هایی از این نوع کاربردهای پرینت سه آجل روز آپ تو دیت رایج خیس می گردند. به تازگیً یک کمپانی آفریننده پیشرو در مورد تولیدات آشپزخانه و خزینه به اسم Kohler با هنرمند آمریکایی Daniel Arsham همیاری کرد. فیض این همیاری ساخت و ساز یک سینک با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آینده بود که Rock.01 نامگذاری گردیده است. این سینک که با تیراژ محصور ۹۹ دستگاه ساخت و ساز گردیده است در ماه دسامبر در دسترس قرار خواهد گرفت.

تشکیل داد سینک با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آجل
سینک پرینت سه آجل شدهRock.01  برای نخسین بار در نمایشگاه Design/Miami 2021 که از ۳۰ نوامبر آغاز میشود، رونمایی گردد. این سینک مشتمل بر سرامیک پرینت سه آجل گردیده، پوشش لعابی روی سرامیک ها به ویژه چینی که معمولاً برای دستشویی و سینک گزینه استعمال قرار میگیرد، و برنج ریخته گری گردیده به طور سنتی میباشد که نمادی از تلفیق فناوری های نو مانند پرینتر سه آجل و شیوه های تشکیل داد سنتی را به اکران می‌گذارد. Daniel Arsham در اینباره توضیح بخشید: “Rock.01 بعدی فناوری چاپ سه آینده را با ابتدایی ترین طرز های ریخته گری دستی برنج ادغام می نماید. Kohler سهیم ایده آلی برای تحقق بخشیدن به اینگونه پیاده سازی بغرنج و آجل نگرانه ای بود”.

تشکیل داد سینک با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آجل
استعمال از پرینت سه آینده در چیدمان داخلی
این نخسین بار وجود ندارد که تولیدات منحصر به فرد گرمابه با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آینده ساخته میگردند. قبلا کمپانی آلمانی Sandhelden نیز از فناوری پرینت سه آینده برای پیاده سازی محصول ها بادوام از متاع ماسه برای گرمابه به کارگیری نموده است. این حقیقت که هر روز موسسه ها بیشتری برای ساخت‌و‌ساز این نوع تولیدات به فناوری چاپگر سه آتی روی میاورند تصادفی وجود ندارد. Kohler در اینباره توضیح بخشید که ساختن سینکی که Daniel Arsham تصور می‌کرد فارغ از به کارگیری از فناوری پرینت سه آجل غیر ممکن بود. آن‌ها با استعمال از فناوری ایجاد کرد صعودی توانستند انواع بغرنج ای را که‌این هنرمند می خواست ساخت‌و‌ساز نمایند.

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 13:48

بوگاتی که اکنون بخشی از تیم فولکس واگن است، پرینتر سه بعدی دندانسازی یک آفریننده فرانسوی خودروهای گران‌قیمت با تلاش بالا میباشد. بوگاتی از بدو تولدش در سال ۱۹۰۹، به جهت تولید سطح بالای جزئیات و اجرای هنری پیاده سازی هایی که نشات گرفته از بابا بزرگوارش اترور بوگاتی (طراح ایتالیایی) است دارای شهرت گردیده است.

شرگت بوگاتی در سال های اخیر از فناوری تشکیل داد صعودی فلزی به کارگیری نموده است. به صورت نمونه در ایجاد کرد یک محیط دیفرانسیل مبنا جلو seo گردیده از این تکنولوژی سود گرفته میباشد. این قطعه تاکنون مطرح ترین مؤلفه کاربردی تیتانیومی میباشد که با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آتی SLM جهت اجرا آزمایشات پرینت سه آجل شد‌ه‌است.

پرینت سه آتی و Hackrod
Hackrod یک کمپانی پیاده سازی صنعتی دیجیتالی بومی در کالیفرنیا میباشد که با تشکیل داد خودروی خویش با اسم La Bandita سعی بر ساخت یک وسیله نقلیه تماماً سفارشی سازی گردیده با سود گیری از ترکیبی از فناوری های پرینت سه آینده، حقیقت مجازی (VR) و هوش تصنعی (AI) نموده است. غرض این موسسه تشکیل داد این اتومبیل های سفارشی سازی گردیده با استعمال از الگوریتم های تولیدی میباشد.

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 132 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 12:21

فعلا صنعت نساجی به جهت نیاز پرینتر سه بعدی دندانسازی ناپایدار تولیدات پنبه ای به آب مداوم، سو‌مین مصرف کننده آب در دنیا میباشد. این قضیه یک ترساندن والا برای دور و اطراف زیست به حساب آورده می شود که به یک راه‌حل نیاز دارااست. برخی معتقدند تکنولوژیِ پرینت سه آینده چاره رفع این نقص‌ میباشد.

پرینت سه آجل پارچه
اگرچه ساخت و ساز پارچه های پرینت سه آینده گردیده در فرایند ابتدایی خویش به رمز میبرد، این پارچه ها پتانسیل متعددی را از خویش نشانه داده اند. پرینت سه آینده خیر فقط خط مش حلی برای چالش های زیست محیطی ناشی از صنعت نساجی ارائه می‌دهد، بلکه درهای تازه بخش اعظمی نیز برای پژوهشگران صنعت نساجی باز میباشد.

کالج MIT: پارچه های قابل انعطاف پرینت سه آتی
یکی جدیدترین تحولات در قضیه پارچه های پرینت سه آجل گردیده بوسیله گروهی از پژوهشگران کالج MIT ایفا میگردد. یک کدام از مطرح ترین ایرادات پارچه های پرینت سه آینده گردیده، راحتی و انعطاف پذیری محصول ها است. بدین ترتیب آن‌ها برای رفع این اختلال سعی کرده اند.

دانشمندان تصمیم گرفتند برای استخراج به بافت گزینه نظرشان در رتبه اولیه بر روی ساختار متمرکز شوند. آنان پارچه خویش را بعداز پروتئین کلاژن که دارنده یک ساختار درهم تنیده میباشد و به آن توان و انعطاف پذیری میبخشد مدلسازی کردند.

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 144 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 12:21

یک موسسه غیرانتفاعی بومی در موزامبیک پرینتر سه بعدی دندانسازی پیشرفته از روش شرکت کردن فی مابین یک کارآفرین به اسم Nina Flohr و راس مطالعات علمی Bazaruto، به مراقبت اکوسیستم محلی گرمسیری محلی تخصیص داده شد‌ه‌است.Kisawa Sanctuary  با به کارگیری از تکنولوژی چاپ سه آینده و ترکیبی از شن و ماسه محلی برای کاهش ضایعات در محل، ساخته گردد. طبق بیانات Condé Nast Traveler، برای پیشرفت بنا های Kisawa طرح ها به خواسته تقسیم بندی لایه ای به یک دستگاه چاپگر سه آینده ارسال میگردد. بعد از آن نازل چاپگر سه آجل ملات ماسه ای و آب دریا را برای تشکیل داد بنا از تحت به بالا تزریق می نماید.”

چاپ سه آینده یک تفریحگاه لاکچری در کنار دریا موزامبیک
هنگامی کلام از روش به کار گیری از تکنولوژی چاپ سه آتی می گردد، داده ها متفرق میباشد. استعمال از مواد استوار یاور با کاهش آشغال ها و انتشارات گازهای گلخانه ای این نحوه را از دید تئوری با دور و اطراف زیست سازگار می سازد. این فناوری چاپ سه آتی شن و ماسه بطور ویژه با مدل کاه پوش کردن منزل های موزامبیک، نجاری و نساجی ادغام می گردد.

در عملکرد برای رقابت با دیگر بخش ها اکو توریستی در سراسر عالم مانند El Mangroove  در کاستاریکا و The Resort در Isla Palenque در پاناما، بقیه موادسازنده جانور در محل با ساخت و ساز دست کم آشغال ساخته می گردند تا از تولید تعامل عمیق با طبیعت اعتقادوباور نتیجه ها خواهد شد..  Flohrبه Traveler توضیح اعطا کرد: “ما از پیاده سازی خیر تحت عنوان یک مدل بلکه تحت عنوان یک ابزار استعمال کرده ایم.”

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 123 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 12:16

با دقت به مطالعات متعدد پیرامون دنیای پرینتر سه بعدی دندانسازی تکنولوژی شگفت انگیز پرینت سه آجل و عکس العمل با سرویس ها پرینتر های سه آینده در موضوع های متعدد ،شنیدن اخباری نو در‌این حوزه که تمامی را شگفت زده نماید تعجب آور وجود ندارد. و این نوعی سرگرمی دیدنی میباشد. تعقیب کردن خبرها تکنولوژی پرینتر سه آتی و اینکه دیگر چه چیز جدیدی برای ما آورده میباشد حقیقتا فوق العاده میباشد. درین نوشته‌علمی درباره کاربرد پرینت سه آتی در ساخت و ساز قطعات هواپیما می‌خواهیم حرف کنیم که بحثی بسیار دیدنی و خواندنی میباشد.

چه گونه پرینت سه آتی بعدی ایجاد و تعمیر قطعات هواپیما را تغییر‌و تحول میدهد؟
لارا گریفیتس مولف روزنامه TCT میگوید: “تحت عنوان یک فرد در صنعتی عمل می‌کنم که درپی ساخت دنیا به نحوی مختلف است و اکثر وقت ها عالم را با دوربین پرینت سه آینده نگاه می نماید. شاید مکانی که اینجانب بیشتر از همگی در آن در ادامه قطعات پرینت سه آجل گردیده هستم کابین هواپیما باشد. اکثر زمان ها در طول مسافرت در یک هواپیما در جستجوی قطعاتی هستم که بتوان آن را با به کارگیری از تکنولوژی چاپ سه آینده ساخت کرد.”

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 12:37

یکی سازهای تشکیل شده در پروژهPlastic Fantastic پرینتر سه بعدی دندانسازی یک فلوت هشت سوراخه عاج مرتبط با قرن ۱۷ میباشد که به وسیله جان گودارد از لندن درست شده بوده میباشد. این ابزار در دانشکده کرنفیلد ذیل سی تی نسخه برداری قرار گرفت و بعد به وسیله دانشمندان کالج آکسفورد به یک سبک سه آینده تبدیل شد. نسخه برداری سه آتی ظریف بایستی مشتمل بر جزئیاتی در خصوص فضای داخلی فلوت باشد که برای مطابقت و همخوانی صدای ورژن پرینت سه آتی گردیده با صدای ورژن مهم در لحاظ گرفته گردد.

با این اکنون این دسته به هنگام نسخه برداری سه آینده موادتشکیل دهنده چوبی فلوت (یک بلوک چوبی در دهانه) با بحران روبرو شدند چون اجزای اساسی در تاثیر کرم چوب و چگونگی کم آب و متخلخل چوب مصدوم بود. دانشمندان برای غلبه بر این بازدارنده از یک کمپانی ارائه دهند نرم‌افزار پردازش مش به اسم Polygonica امداد گرفتند.

فلوت هشت سوراخه پرینت سه آجل گردیده
پزشک سیمون ویکرز، توسعه و گسترش دهنده ارشد در MachineWorks Limited بیان کرد: “ما در حین حذف اشتباهات و ساختار داخلی ناخواسته سبک مهم، از الگوریتم های Polygonica  برای ساخت و ساز سطح بیرونی به کارگیری کردیم که باعث به ساخت‌و‌ساز یک فایلSTL  ظریف و قابل پرینت سه آتی شد.”

مجموعه کالج آکسفورد با استعمال از سبک سه آجل تولید گردیده یک دسته مشمول ۵ ماکت فلوت را با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آینده چاپ کردند که تکنولوژی پرینت سه آینده و یا این که ماده گزینه به کارگیری برای ایجاد کرد هر کدام از این فلوت ها با دیگر فلوت ها متعدد بود. در سپتامبر پیشین اجرای زنده ای به مراد مقایسه صدای این ساز های پرینت سه آتی گردیده با ساز اساسی در معرض روئت کرد مردم قرار گرفت. آن‌گاه از حضار مراد شد که به سازی که صدای آن بیشترین شباهت را با ورژن اساسی داراست رأی دهند.

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 12:43

تشکیل داد ترمیم های موقت به صورت سنتی مستلزم  پرینتر سه بعدی دندانسازی ایفا فرآیندهای مختلف مانند پوسته گیری، کار آوری و عملیات های پس پردازش میباشد که نیازمند تخصص بالای دندانپزشکان میباشد. خلال این، ترمیم موقت دست‌ساز معمولا به جهت محصور بودن قابلیت و امکان های مواد، نمی تواند با تمرکز کافی مطلوب با دندان مریض باشد. برای حل این ایراد یک تکنولوژی چاپ سه آتی به اسم temperature controlled mask image projection based stereolithography (TCMIP-SL) برای مواد دندانپزشکی با مقصود تسریع در ایجاد کرد سفارشی تاج و پل موقت برای به کارگیری از آن در مرکزها دندانپزشکی در‌این نوشته‌علمی ارائه شد‌ه‌است. آغاز سعی فوتو پلیمریزاسیون (مواد تجاری گزینه به کارگیری در صنعت دندانپزشکی) را آیتم استیناف قرار دادیم. آن گاه ما در زمینه ی اثر دما بر همت ریخته گری و رئولوژی مواد کامپوزیتی دندانی گفت و گو کردیم. بر طبق این مطالعات ما TCMIP-SL را با یک پارچه سازی یک سیستم پوشش مواد با گرمادهی قابل در اختیار گرفتن بسط دادیم تا فیلم نازک پوششی مواد کامپوزیتی دندان را بتواند با به کارگیری از پرتو روشنایی با رزولوشن بالا ساخت‌و‌ساز نماید. تعدادی مثال آزمایشی برای نماد دادن مراحل فرایند TCMIP-SL با بضاعت چاپ سه آتی تاج موقت با ویسکوزیته بالا با سرعت و وضوح شایان توجه ایفا گرفته میباشد. ”

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 12:18

یک مجموعه از محققان اسپانیایی و اسرائیلی پرینتر سه بعدی دندانسازی به رهبری پیلار آمو-اوچوا از دانش گاه جداگانه مادرید (UAM) یک سنسور چند کاربردی با استعمال از کامپوزیت پلاستیک پرینت سه آینده گردیده با امکان تشخیص آب گسترش داده اند. مواد گزینه به کارگیری دراین سنسور های پرینت سه آینده گردیده غیر سمی می باشند و رنگ آنان در موقعیت مرطوب از بنفش به آبی رنگ تغییر میکند.

مایکل واربی، دانشمند یک راس تحقیقاتی ملی در آلمان به اسم  Deutsches Elektronne-Synchrotron (DESY)  توضیح می‌دهد: “پی بردن مقدار آب مو جود در یک دور و بر یا این که مواد خاص دارای اهمیت است. مثلا، در صورتیکه مقدار آب مو جود در روغن زیاد باشد، ممکن میباشد ماشینها را به خیر و خوبی روانکاری نکند، و یا این که وجود مقدار زیاد آب در سوخت، ممکن میباشد منجر بدون نقص نسوختن آن گردد.”

مواد گزینه استعمال در‌این سنسور نو در اصطلاح پلیمر بر پایه ی مس، ترکیبی با یک مولکول آب متصل به یک اتم کربن مرکزی میباشد. آن ها از منبع نورPETRA III راس تحقیقاتی DESY برای محاسبه تغییرات مواد زیر جاری ساختن حرارت به کار گیری کردند. پیلار آمو-اوچوا اذعان کرد: “گرم کردن ادغام تا ۶۰ سکو سیلیسیوس، موجب تغییر و تحول رنگ آن  از آبی رنگ به بنفش میگردد. این ماده تا ۶۰ مرتبه سانتی گراد گرم می گردد که موجب حذف مولکول آب متصل به اتم های مس گردیده و در غایت سبب ساز تغییر تحول رنگ می‌گردد. این تغییر تحول را می قدرت با قرار دادن آن در هوا، داخل آب و یا این که قرار دادن آن در یک حلال دربردارنده مقدار پاره ای آب، به وضعیت اول بازگرداند.”

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 12:30

در سعی برای جایگزینی سوخت های فسیلی، پرینتر سه بعدی دندانسازی پژوهشگران مدام در جستجوی انرژی جایگزین و سازگار با فضا زیست می‌باشند. البته چه کسی تصور قارچ بیونیک را میکرد که بتواند برق ساخت و ساز نماید؟ مانند چیزی میباشد که صحیح از آلیس در مرزو بوم شگفتیها آمده باشد، ولی پژوهشگران اکنون با به کار گیری از پرینت سه آینده، قارچ هایی که با باکتری هایی با امکان ساخت انرژی و یک کانال الکترودی ساخته میگردند، ایجاد کرده اند.  آنان حاصل خویش را در خبر نامه ACS Nano Letters در ۷ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۶ آبان ۹۷) گزارش داده اند. در پی به صورت خلاصه به‌این قضیه می‌پردازیم. و در پایان میتوانید پی دی اف نوشته ی علمی مهم را دانلود فرمایید.

پرینت سه آتی سیانوباکترها روی قارچ های بیونیک سبب ساز ساخت‌و‌ساز برق شد!
با دقت به کاربردهای پرینت سه آینده در علم ها گوناگون، استعمال از این تکنولوژِی برای امداد به مقاله ها علمی در راستای وصال به هدف ها علمی اجتناب ناپذیر میباشد. پژوهشگران موسسه فناوری استیونس، قارچ های بیونیک را ایجاد کرده اند که از گرافن برای ایجاد برق استعمال می نمایند. به صورت با جزییات بیشتر، دانشمندان خوشه های پرینت سه آتی از سیانوباکترها را به کلاه قارچ اضافه کرده اند، که توانگری ایجاد برق را به قارچ می‌دهد. آن‌ها همینطور نانوریبون های گرافن را برای گردآوری جریان روان قرار داده اند.

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 117 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 12:39

آنان تعدادی سال گذشته در مذاکره ای پرینتر سه بعدی دندانسازی چنین توضیح داده بودند: “امروزه پس از آب، بتن دو‌مین ماده لبریز مصرف در دنیا میباشد. چین در سه سال پیشین در زمان قرن ۲۰ بیشتر از آمریکا بتن ساخت و ساز نموده است. عدم به کار گیری از بتن برای ساخت غیر قابل تصور میباشد چون بتن ماده ای بهتر میباشد که فرمولاسیون آن قادر است با مختصات لازم سازگار گردد. این جایی میباشد که چاپگر سه آینده مؤثر واقع میگردد. ما میتوانیم به خواسته محصور ساختن واحد سنجش مواد مصرفی، با ارتقاء در اختیار گرفتن هندسی ساختار های باصرفه ای ساخت‌و‌ساز کنیم. قبلا به دلایل فنی و اقتصادی، حصول به اینگونه ساختار هایی در بعدها عظیم تماماً نا ممکن بود. امروزه می اقتدار المان های معماری را با فرآیندهای نادر هزینه ساخت و ساز کرد”.

اولیه پل پیاده روی پرینت سه آجل گردیده در پاریس
براین اساس او‌لین پل عابر پیاده پرینت سه آینده گردیده در پاریس در فیض همیاری یک کمپانی پرینتر سه آینده و یک‌سری کمپانی معماری ساخته گردد. غرض درین پروژه، پرینت سه آجل تمام پل مشمول آحاد ساختار تحمل توشه میباشد. اکنون جزئیات مقداری راجع‌به این پل منتشر شد‌ه‌است. ما میدانیم که‌این پل عابر پیاده در شهر اوبرویلیه به احتمال زیاد در حوالی ناحیه Pleyel که تحت عنوان صاحبخانه بازی های المپیک و پارالمپیک سال ۲۰۲۴ تعیین گردیده‌است سازه گردد. احتمالاَ این پروژه در سال ۲۰۲۳ به نقطه پايان خواهد رسید.

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 12:18

در صنعت ورزش از فناوری پرینتر سه آینده  پرینتر سه بعدی دندانسازی برای ایجاد کرد دوچرخه نیز به کار گیری می‌گردد. شرکتSuperstrata شاسی یک دوچرخه را به طور یکدست با به کار گیری از یک دستگاه پرینتر سه آینده کامپوزیت چاپ نموده است. این فریم به طور کاملً بر پایه ی مورفولوژی دوچرخه سوار و با استعمال از الیاف کربن که به مدل بودن و استحکام آوازه داراست پیاده سازی گردیده‌است. این دستور استعمال از دوچرخه را شل خیس می نماید. کمپانی Superstrata داعیه نموده است که وزن کادر این دوچرخه پرینت سه آجل گردیده دقیقاً ۱٫۳ کیلوگرم، کمتر از وزن ۲ بطری آب است. اکنون دو ورژن از این دوچرخه در بازار جانور میباشد که یکی‌از آنان برقی میباشد.

پرینت سه آتی دوچرخه به وسیله کمپانی Superstrata
توصیه آنلاین پرینت سه آینده
پرینت سه آتی تخته موج سواری سازگار با گوشه و کنار زیست
سال پیشین یک کمپانی فرانسوی به اسم Wyve در گفتمان ای منحصر درخصوص توسعه و گسترش تخته های موج سواری با به کارگیری از فناوری پرینتر سه آینده کلام کرد. خصوصیت این پروژه در فرایند ساخت‌و‌ساز تخته ها مخفی میباشد چون ضمن امکان سفارشی سازی، دارنده یک پیاده سازی روشن می‌باشند. این موسسه اظهار داشت که از آشغال های پلاستیکی بازیافت گردیده و فناوری چاپ سه آینده برای تشکیل داد تخته های با صرفه و مقاوم به کارگیری نموده است. در واقع پرینتر سه آتی قابلیت و امکان ادغام خصوصیت زیست سازش و ابتکار را درین مال مهیا نموده است.

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 12:35

ساخت بیس قایق روز به روز پیچیده تر می شود پرینتر سه بعدی دندانسازی زیرا جوشکاران باتجربه نادر هستند. علاوه بر این، روش های سنتی امکان سفارشی سازی که یک نیاز فزاینده و مهم در دنیای مدرن  امروز است را ارائه نمی دهند. بیس قایق پایین ترین قسمت یک قایق است که مانع از انحراف قایق توسط باد و سبب تعادل آن می شود. شرکت های KM Yachtbuilders و MX3D یک بیس قایق به طول ۴ متر، قطر ۶۵۰ میلی متر و وزن ۱۸۰ کیلوگرم را طراحی کرده اند. این بیس با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی توسعه یافته است. هدف دو شرکت، اخذ گواهینامه Lloyd’s Register 3.2 است که مواد فلزی و کیفیت مورد انتظار آن ها و اعتبار تولید کننده و محصولات ارائه شده به خریدار را تضمین می کند.

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 208 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 16:15

چاپ شکلات قابلیت و امکان جلو رفتن کاربرد های پرینتر سه بعدی دندانسازی ایجاد کرد رو به بالا را بالا میبرد. به صورت نمونه این فناوری قادر است برای هدف های آموزشی موءثر باشد. همینطور آزادی فعالیت شکلات سازان را ارتقا می‌دهد و براین اساس آن ها می‌توانند ایده پرداز خیس باشند و مشتریانشان را شگفت زده نمایند.

اکنون سفارشی سازی انبوه در اکثری از صنعت های گوناگون وجود دارااست و صنعت مواد غذایی از این فرمان جدا نیست. این شکلات ها می‌توانند صرفا برای ساخت‌و‌ساز دکورا سیون به کارگیری شوند و یا این که شرکت ها تجاری می‌توانند از این نوع ساختار های چاپ سه آینده برای ساخت‌و‌ساز شکلات با لوگو کمپانی هایشان برای مناسبت های خاص به کار گیری نمایند.

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 123 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 12:15

معاش روزانه در یک شهر گرانقدر گاهی پرینتر سه بعدی دندانسازی قادر است بسیار لبریز استرس، یکنواخت و ناامید کننده باشد، به خصوص در 1 سال و نیم قبلی که چگونگی معاش محصور گردیده و آحاد پیوندها اجتماعی به دست کم رسیده میباشد. نصیب مالی حیطه تجاریCanary Wharf  در لندن برای بازگرداندن شور و تقویت پیوندها اجتماعی، از یک طراح محلی به نامYinka Ilori  که به ساخت ابتکار های رنگارنگ مشهور میباشد برای پباده سازی اولی زمین بسکتبال همگانی در‌این ناحیه امداد گرفت. پیشرفت این زمین بسکتبال به لطف به کار گیری از تکنولوژی پرینتر سه آینده قابلیت پذیر شد.

پیشنهاد آنلاین پرینت سه آینده
ایجاد کرد زمین بسکتبال با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آینده برای اولیه توشه
همانگونه که در صورت می‌بینید زمین بسکتبال Yinka Ilori یک تاثیر دیده نواز حقیقی میباشد. ولی تنها رنگ ها و انواع در‌این زمین بسکتبال خاص نیستند. کف این زمین بسکتبال مانند زمین های ساده از چوب مشقت بار یا این که بتن ساخته نشده، بلکه از کاشی های پرینت سه آینده گردیده تاسیس شده است که با به کار گیری از ماده پلی پروپیلن کمپانی انگلیسی OnCourt پیشرفته اند. یک مزیت مهم در استعمال از فناوری پرینت سه آینده برای تشکیل داد این کاشی ها این میباشد که علامت گذاری ها در پباده سازی کاشی ها در حیث گرفته گردیده‌است، بدین ترتیب رنگ ها از دوام بیشتری نسبت به آرم های نگارگری گردیده در زمین های بسکتبال ساده منتفع می‌باشند. Yinka Ilori در اینباره اظهار‌کرد: “رنگ های آیتم به کارگیری در‌این زمین بسیار سرزنده میباشند و اینجانب تفکر می‌کنم که مقطع متعددی دوام خواهند داشت. این زمین یک زمین ورزشی میباشد و به این ترتیب احتمال ساییدگی وجود خواهد داشت البته تفکر می‌کنم رنگ و مواد آن تغییر تحول نکند. عموم از پایان هفته استارت به به کارگیری از آن کرده اند البته زمین هنوز در حالت خیر میباشد، به این ترتیب اینجانب اندیشه میکنم این یکی مزایای مهم میباشد. “

پرینتر سه بعدی دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر سه بعدی دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی دندانسازی, نویسنده : علی سلطانی 3ddentalprinter بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 12:43